Siden vi etablerede vores lille og eksklusive designfirma tilbage omkring 2008, har vi arbejdet hårdt for at opnå succes. Og det er lykkedes i en sjælden grad. Faktisk så meget, at vi begge to valgte at sadle om i 2013, hvor vi tog adskillige og samtidige store spring, der fuldstændigt ændrede vores liv. Og til det bedre!
Design af et nyt liv
Vi satte os for, at vi ville gøre os uafhængige af sted, så vi kunne rejse rundt omkring i verden – og uden at forsømme vores forretning. Vi ville ikke være bundne til et bestemt sted ganske enkelt. For at kunne gøre det, var vores første og store udfordring: Hvordan får vi passet vores telefon? Sagen er, at vi havde mellem 8 og 12 opkald dagligt fra kunder, der ville bestille varer eller spørge om råd.
De skulle passes, og vi skulle finde en måde at løse det på. Vi søgte på nettet efter pasning af telefon, og vi landede hos et firma, der hedder Blumensaadt. Det er et firma, der klarer telefonpasning for andre firmaer. Og en hel del mere, skulle det vise sig.
Outsourcing af kundeservice
Vi havde faktisk to møder med Blumensaadt, før vi slog til, og vi slog til, mens vi stadig var i Danmark, så vi nemt kunne gribe ind, hvis det skulle være nødvendigt. Vi forestod selv træningen af deres i øvrigt suverænt gode personale, så de kunne løfte opgaven bedst muligt. Og så skiftede vi over, så Blumensaadt tog alle telefonopkald. De første par dage havde de spørgsmål til os nogle gange – men så var de selvkørende.
Nu er vi frie for telefoner
Det er så længe siden nu, og lige i øjeblikket hygger vi på en strand et sted i Caribien. Mens vi levr, tjener vores firma penge, og Blumensaadt passer både telefoner og ordremodtagelse. Og det kører bare!
Du kan besøge deres hjemmeside og læse mere om dem, hvis du har lyst: http://www.blumensaadt.org/